Fever! In the morning fever all through the night...

Godmorgon! =)

Den här dagen är inget annat än strålande!
Är inte mindre än 24 grader här hemma - nästan som sommar! :D :D :D
Fick mig nästan en halvtimme ute i solen i morse så jag är som nöjd :)
Skulle såklart bli ännu nöjdare om febern gav sig - men jag håller tummarna!

Idag ska jag nog mest vila, umgås med mamma som är ledig, ha ångest över hur mycket efter jag hamnar i matten eftersom böckerna är glömda i lägenheten och njuta av vädret! :)

greetings till alla sjuklingar och friskingar därute! kram


Bild från midsommar 2009 på några riktiga snggingar! <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Krya på dig du med snygging :*

2010-09-06 @ 15:45:36
URL: http://majaptrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0