Frikväll

Även fast jag är en krasslig tjej för tillfället så drog jag mig ut på stan igår med älsklingen; det är ju inte frikväll i stan varje kväll och jag har ju inte varit med killen på en vecka ;D

Vi började på Kungsgrillen där jag bjöd Danne på mat för att han kirra körkortet! :D
Rekommenderar kycklingspetten där!!
Sen gick vi runt lite på vintergatan innan vi drog vidare till Nordanå där vi kikade på Ander, Uni Foreman och Glesbygdn! Riktigt härliga var de allihopa!!

Efteråt blev de godis och tv innan John Blund kikade förbi!


 GLESBYGDN!!
Nu sitter jag här hemma i Norrlångträsk och nördar dator trots att hösten skiner från sin bästa sida ute och snorar och saknar min Daniel redan :( :(
Känns så tomt utan han bredvid :]

Men nu ska jag försöka samla ihop mig och hjäpa mamma med maten,
ha en fin lördag allihopa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0