Håll i mig och släpp aldrig taget - tänk om jag faktiskt gick av?

Gymmet igår känns ordentligt i häcken idag!
Kan nästan inte sätta mig upp eller ner utan att få kramp i skinkorna! WTF?!
Iaf skönt att träningen tagit :)

Har haft en skitbra (och kort) dag på skolan men på väg hem började jag få ont i skallen och när jag kom hem hade jag feber :( Känns riktigt jobbigt att bli sjuk igen men men...
efter en ipren, räkcrepes och ett efterlängtat samtal med Felicia känns det mycket bättre! :D

Drar strax iväg på föreställning ;"Laila" som jag ser grymt mycket fram emot!
en av de grymmaste grejerna med teaterprogrammet är ju att man får se så mycket bra grejer - gratis!


Trevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0