Make love your goal

Godkväll kära läsare :)

Måste börja med att säga att föreställningen var fantastisk - den berörde verkligen!!!
Rekommenderar starkt "LAILA" till alla! punkt slut!

Dessutom blev jag sjukt glad när jag träffade Mathilda och Carro utanför vbteatern och de hade köpt en present till mig, inget mindre än teet "Lust och fägring"! Blev verkligen tokglad - tack brudar!! :D

Efter föreställningen blev det en spontan början till teturné hos mig med Carro, Mathilda och Stina!
Riktigt riktigt trevligt må jag säga att bara prata om allt möjligt, käka glass och inte minst dricka te i mängder så alla blev galet kissnödiga - inget annat än underbart! :D Tack för att ni förgyllde min kväll! :D

Vi pratade dock som sagt om allt möjligt vilket gjorde att en del jobbiga minnen kom upp till ytan och det blandat med feber och Coldplay är ej att rekommendera...
Bäst att gå och sova så att allt känns bättre imorgon =)

men mest utav allt så är jag lycklig!

<3

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för en toppenkväll!:D

2010-09-04 @ 10:51:56
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/
Postat av: Tild!

Det var verkligen jättetrevlig, tack som attsiken :D

2010-09-05 @ 21:19:59
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0