meeeeeeeeeeeeh

Idag har jag varit sjuk i en månad!
Vad äre här för skit?
Direkt jag slutar med penicellinet så blir jag smittad av en ny bakterihärd, lovely!

Det som är jobbigast är att snor, hosta och feber står i vägen för mina planer!
Jag har inte tid med att gå i ide i soffan en hel vecka, även om det verkar behövas :/

Sitter just nu och ångrar att jag inte följde till ersmark med resten av familjen för att se Frida rida! :(
Tänkte att det inte är så kul att sitta och få hostattack och snoranfall bland en massa folk,
men det känns bara ensamt att vara kvar här hemma. Borde nog joina matteböckerna, men känner inte lockelsen.

CM / Photoblog
Hösten är iallafall fantastiskt vacker just nu! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dig ellan!!



och btw jag förstår hur du menar i inlägget under :)

2010-09-27 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0