Never give up it´s such a wonderful life

Tjaatjaa :)

Idag har varit en förträfflig dag på många vis!
För det första så är det ju tisdag vilket betyder 3 riktigt roliga (iaf enligt mig) lektioner och sen slutar vi kl.12!
Hade redovisning i två ämnen idag och det gick ganksa galant :D

Efter sista lektionen blev det en symfoni av fisk och sen traskade jag och Mathilda in till stan i det soliga höstvädret. Där gick vi runt ett tag och kikade på allt möjligt innan vi blev lite trötta och bestämde oss för att ta en fika. Då gick vi till stadsbibblan och smaska och fnissade över en helt fantastisk bok! :D
Mathilda var jättesöt och snöt sig samtidigt som mig då jag var feg och inte våga snyta mig i det spöklikt tysta biblioteket - tack! :]
Sen blev det stan igen där vi både slog till på varsin otroligt nödvändig sexringklocka precis när Brolle med brud (?) stegade in i butiken.
"- Den där är jättebra!" sa expediten så nu blire väl upp till bevis ;D

Vi kollade ï lite mer affärer innan Mathilda sprang till bussen och jag shoppade 3 morötter för hela 1 och 50 spänn innan jag traska hem, såg top model och käkade extremt kulinariska makaroner och falukorvar!

Nu är jag ganska slut efter en lång dag så ikväll ska jag kurera förkylningen samt plugga lite!

Godkväll alla! ;)


Midsommar 2010! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

jag blir så glad när jag läster din blogg ellan, du skriver så att man blir så himla glad av att läsa! =D

2010-09-29 @ 18:20:49
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0