So build me up, buttercup don´t break my heart

Jag är bitter!!!
Känns så grymt jobbigt att inte kunna göra ett skit utan att få ont någonstans eller inte orka med...

Men jag antar att det måste finnas tid till vila ibland :)

Stort cred till Danne som stod ut att sova med mig hela natten trots mina värmeslag/frys(?)slag/hostande och snarkande och till Frida som jobbade istället för idag! :] tack snyggingar, jag är lyckligt lottad som har er :*

Här kommer en låt som alltid gör mig glad och som dessutom är ledmotivet till en av mina favoritfilmer,
Den där Mary!

Om du inte har sett den så SE DEN! Man mår riktigt underbart då man sett den! :D



godkväll gullungar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0