This is my hometown

Tyvärr är det så att Skellefteå får höra mycket skit, både från mig och andra.
Den är för liten, för tråkig och obetydlig. Ofta känns det som att allting står stilla och inget händer, men ikväll var det en riktigt trevlig och gratis kväll som hände här i min hemstad, och som var väldigt fin med fantastisk musik - från schtaaan!
Ikväll när jag cyklade jag hemåt kände jag visserligen att Skellefteå är litet, men det är också mysigt och det har något riktigt betydelsefullt att ge!

I trevligt sällskap och med en morotskaka i handen blev det inte sämre - det borde vara fler kvällar som den här!


...Typ frikvällen på fredag!!! Peppar peppar peppar!

Facebook | My Photos - Photography



Dessutom så upptäckte Carro, Josse och jag en banan som någon underbar människa hängt upp i en tråd mitt över gågatan - inget annat än fantastiskt!! :D :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0