One of those days...

Hejsan!

Självklart lyckas jag starta dagen med att försova mig vilket resulterade i en svettig och trög entré på skolveckan och som följdes av en svidande huvudvärk resten av dagen...

Men det positiva vägde helt klart över vilket var skönt!
Var härligt att träffa klassen och jag fick mig så många skratt att käkarna ömmar, så jag är glad!
Tog dessutom skolfoto och det blev jättefint! Helheten blev så bra och det var roligt att vi gjorde något annat på bilden än vanlig "klassuppställning!" :D Jag blev dessutom helt okej på bilden! =)


... vilket jag kanske inte blev på denna! Undrar vad fan jag gjorde när bilden togs -
ansökte till "Horrormodels 2010"? helt klart något sådant.

Ikväll ska jag dö i soffan och plugga engelska... och matte.
har egentligen franskaläxa till imorgon som vi fick när jag var sjuk och även om det känns jävligt fel och oansvarigt så orkade jag helt enkelt inte leta upp någon och skriva av glosorna eftersom jag mest troligt inte skulle ha hunnit lära mig dem till imorgon. Jag är för trött.

Ha en grym kväll snyggingar! =)

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha asså horrormodels 2010? xD

2010-09-11 @ 09:05:34
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0