48 timmar kvar av året!

Jag blir alltid väldigt nostalgisk när det närmar sig ett  nytt år, och det är nästan alltid som det känns speciellt inuti mig då klockan slår tolv på nyårsafton! Ett helt år har gått med en massa nya upplevelser och minnen, och framför mif finns ett nytt outforskat år som jag har chansen att göra så bra som möjligt!

Hittade denna lista på http://otteer.webblogg.se/ och tyckte den var bra för att sammanfatta året :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jaa faktiskt många saker!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Faktiskt! Åkte en bergochdalbana (t.om flera!) och förbättrade min självkänsla litegrann

3. Dog någon som stod dig nära?
Som tur är, nej

4. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland,Belgien,Holland,Frankrike och Spanien (Första utlandsresanresan ever! Tack My! <3)

5. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
Helt klart! Speciellt alla underbar personer i min närhet

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Hmm...inget speciellt faktiskt xD

7. Vad var din största framgång 2008?
Att jag vågade göra så mycket jag inte tidigare trodde var möjligt, att jag blev modigare både socialt och rent att våga utföra läskiga fysiska saker. Klättrade i berg och tog moppekortet bl.a
(Och så måste jag erkänna att jag är mäkta stolt över min guldknut :] )

8. Största misstaget?
Varit "för" snäll alltför många gånger, gjort om det samma misstaget flera gånger....


9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Räknas alla gånger jag ramlat och fått blåmärken xD
Har faktiskt varit "frisk" hela året förutom förkylningar

10. Bästa köpet?
Tågresan ner till Lindesberg <3

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar och kläder tror jag

12. Gjorde någon dig riktigt glad?
Ja, riktigt många!

13. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
I'm yours med Jason Mraz.... kommer fortfarande ihåg känslan och dagen jag hörde den!
Något speciellt tilltalade mig! Och fFlyktsoda med Ebba Grön, jag älskar den!

14. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Ingen aning faktiskt! Har både skrattat som fan och gråtit floder så...det väger upp varann!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Uppskattat fler människor omkring mig och tränat mer

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat sömnlös och skjutit upp saker till morgondagen

17. Hur tillbringar du julen?
Med familjen hemma.

18. Blev du kär i år?
Joo... :] *no further comments*

19. Favorit program på TV?
House tror jag

20. Bästa boken du läste i år?
Måste varit "mera självkänsla" av Mia Törnblom

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Många kramar! jag minns inte presenterna men xD

22. Någon du önskade dig men inte fick?
Hmm.. Jag minns inte..

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tränade inför teateruppvisning! Perfekt födelsedag! :D

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag försöker vara nöjd med det jag har!


25. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Galet färgglatt

26. Vad fick dig att må bra?
Vänner,mamma,snälla ord, härliga kusiner, godis och teater

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Föredrog riktiga personer i år

28. Vem saknade du?
Felicia knasigt mycket då hon flyttade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0