Älskade ängel

Jag känner fan aldrig att jag räcker till... inget bra!
Så därför har kommit på ett nyårslöfte iallafall:

*Sluta tänka att jag inte duger åt någon annan och inte är tillräckligt bra!
Och det ska jag fanimig lyckas med! (I hope...)

Detta händer mest när jag börjar gilla någon lite extra... och det är ju inte så konstigt eftersom jag uppenbarligen tycker att den personen är jävligt fantastisk!
Dags att börja tycka att jag själv är fantastisk också?! Haha xD
Good luck säger jag bara åt mitt nya ego-ellan :)

Nu ska jag nog gå och lyssna på Ebba Grön och frossa i choklad...
kände ingen stor lust till att göra något annat tyvärr :P

Och bara så du vet: Du är fin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0