Oh happy day

Jag är fortfarande helt knäppt glad, och det är självklart härligt!
Såg på "Bonde söker fru" ikväll och då blev jag ännu gladare för att alla bönder och deras älsklingar är så galet söta!
Och självklart så älskar jag att kolla på sånt :D

Dock så hörde jag på radion i morse att de som kollade mycket på romantiska filmer/tvprogram i England hade sämst kärleksliv i hela landet eftersom de alltid hade för höga förväntningar på sina förhållanden!
Jävlar! Jag ska sluta kolla direkt xD
Fast jag försöker att inte ha höga förväntningar på  någonting som gäller kärlek,
det får bli som det blir helt enkelt, om det nånsin blir någonting alls blir jag glad! :)




Tyckte att denna var söt!

Och imorgon är det JULSHOW!!!
Jag ber till nån högre makt att jag för allt i världen inte ska lyckas säga fel, skrika fel, dansa fel eller ramla av scenen! xD
Men jag gör mitt bästa, det får duga!
Önska mig lycka till? :]

Dagens filosofiska fråga:
Att vara eller icke vara; det är frågan!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du behövde inget lycka till för de var JÄTTE BRA! ! =D

2008-12-18 @ 17:31:06
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0