Bara positivt!?

Ja, nu ska jag bevisa för allmänheten att jag faktiskt kan skriva om andra saker än dålig sömn och läxor xD

Det finns väldigt många saker och personer här i världen som jag tycker om och blir glad av som tur är! <3

Jag har en totalknäpp familj som jag har en mycket stark hatkärlek till xD Men okej, jag älskar dom :)
Och så har jag en grym klass och väldigt fina vänner och andra härliga människor runtomkring mig,
så jag anser mig som en mycket lyckligt lottad tjej :)
Sen så har jag chansen att få spela teater på fritiden som jag älskar och har tillgång till musik dygnet runt om jag vill,
och det är inte illa! ;) Jag försöker vara glad över de små sakerna här i livet,
jag blir lyckligare av det skulle jag nog tro! Om jag ska nämna skolan så har jag ganska lätt för de flesta ämnen även om jag självklart kan känna att allt går skit och misslyckas ibland... men jag är ändå mänsklig!
(även om jag strävar efter att vara perfekt xD dock ett jobbigt mål... och omöjligt! jag ska nog stryka det från min "lista")
Är så glad över alla de underbara personer som finns i mitt liv, och att det verkar som att ni vill ha mig i era!
Det betyder väldigt mycket för mig! <3

Och om Danne läser detta så vill jag säga en sak:
Är du helt säker på att du INTE har vunnit guldmedalj i glädjespridningens mycket ädla konst?
Skulle inte förvåna mig om du en dag gjorde det! :D Är jätteglad att jag lärt känna dig bättre!

Jaa kolla! Applåd till Ellan eller? BARA positiva saker tror jag att jag lyckades klottra ner!
Nu orkar jag inte skriva mer, haha :P

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0