But my computer didn't crash! :D

Mamma lyckades otroligt nog fixa den ikväll - Tack mamma! <3
Nu är jag glad igen! :D Trodde att vi skulle vara tvungna att lämna in den på lagning!

Idag har jag gjort ungefär lika mycket som ingenting,
bara slappat, spelat lite gitarr, kollat på tv och sett Borat!

Det måste vara den äckligaste film jag någonsin sett, speciellt när de två nakna och extremt håriga huvudpersonerna börjar brottas i ursinne på hotellrummet i en skrämmande 69:an-ställning!
Fick nästan kväljningar, men jag gillar ändå filmen, jag skrattar åt måmga skämt trots att många av dem är så grymt kvinno och jude-förnedrande :P


Borats "Man-kini" är ju bara så bäst, dock ganska äcklig xD
Eller vad tycker ni? Är han inte en "sexig" karl? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0