Can you feel the love tonight?


Kände för att se på Lejonkungen igen, var så längesen! Kanske imorgon :)

Kvällen har jag spenderat med min söta Felicia igen, har lyssnat på henne då hon proffsat sig på pianot ;)
Hon är fan underbarn! <3 Sen så roade vi oss jäkligt mycket med min digitalkamera xD
Och vi vart fan inte snygga på en eda bild av de säkert hundra vi tog xD
Fast det var mest kul ändå^^
Kanske lägger ut nån bild sen, om jag vågar!

Är just nu jättenyfiken!!!
JAG har fått en julklapp på apberget!
Eller alla kanske har fått en? (A)
Äsch, jag är ändå glad för att jag fått en liten present...
Får se vad det är på julafton! Snäll människa som tänkt på mig :]
eller iallafall ett snällt apberg-crew!

Ha en mysig natt alla!






Kommentarer
Postat av: Lovisa

apcrew kan ta sig på ************

2008-12-23 @ 17:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0