CruELLA(N) De Ville?


Hon är ju jäkligt scary! Ser ni någon likhet mellan oss två nu?
Kanske det psykopat-lika flinet?

Blockade nyss en läskigt efterhängsen person på msn... borde egentligen tänkt på hur han känner sig när han börjar förstå det... men det känns bara skönt nu xD
Inget dåligt samvete alls i sikte för mig! Jag har börjat bli ond känns det som, min mesiga sida kanske håller på att försvinna! Håller jag på att bli sjuk?

Och svaret är ja... typ xD När jag oerhört engagerat försökte plugga NO i mitt rum kände jag hur min hals började gnissla! Jag vill inte vara sjuk, ska ju otroligt nog medverka i årets upplaga av Luciacupen på fredag!
(Fast då kan jag ju alltid skylla på sjukdom och hosta lite odiskret om någon skulle klaga på min sjukligt dåliga innebandystil! Perfekt!)

Längtar till imorgon, då blir det shoppa julklappar med Emelie, Maja och Soffe <3
Underbara tjejer det där!

Peace out! ^^

Kommentarer
Postat av: emelie

ag är stolt över dig ellan!! att du vågade blocka homom <3 och du håller inte på att bli ond ;)

2008-12-10 @ 07:15:16
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0