Dan före doppare-dan!

Det första min lillasyster surt sa till mig i morse var:
"Ellan, så seg du är! Alla får ju presenter på apberget!"
Men, inte blev jag ledsen för det! (tvingade bara henne att ta kort på mig eftersom jag var road av det)







Bjuder på några bilder på mig själv från idag :)
Och ja, jag vet att jag verkligen inte kan posa! xD Men det kan vara rätt kul ibland^^

Idag har jag och syrran gått till familjen Sandström och lämnat julklappar, sen så har jag slagit in julklappar, tagit egocentriska bilder på mig själv, klätt granen, frossat i godis och sett Ella den förtrollade!

Kom på att jag inte skrivit någonting nästan om julen här på bloggen!
Och själva julafton är ju imorgon!
Min kommentar får bli att jag hoppas att så få som möjligt, helst ingen, ska behöva sitta ensam imorgon!
Vill att alla ska få känna gemenskap, alla behöver någon!
Själv ska jag spendera min julafton rätt lugnt med bara mamma,pappa,syrran,hunden,katterna och mormor!

Och sist men inte minst:

FRÅN MIG TILL DIG, ÖNSKAR JAG EN UNDERBART HÄRLIG JUL! <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

GOD JUL <3333<3

2008-12-24 @ 21:01:28
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0