Du är snygg!!!

Jaa det är du verkligen, för det finns inga riktigt fula människor, alla har något fint och det är jag helt säker på!
Och har man en fin personlighet, ja då kvittar utseendet totalt tycker jag! :)
Blir så trött på folk som dömer andra efter hur de ser ut, insidan är flera tusen gånger mer intressant!
Utsidan ger insidan en chans, helt klart, men är inte särskilt viktig i det långa loppet :)
En grej som stör mig är hur mycket tid många lägger ner på att styla sitt yttre istället för att fila på sin personlighet.
Varför sminkar jag mig hellre än tränar mig på att uppskatta folk i min omgivning? Helt knas tycker jag egentligen,
ska nog tänka mer på det...

Ville bara lämna min lilla åsikt i vår utseendefixerade värld...

Idag har jag varit hos min underbara vän Felicia för att hon kom hem idag!
Var super att träffa henne! Och allt kändes som vanligt, inte ett skit kändes det att vi inte träffats på 3 månader.
Det var som det alltid varit mellan oss, och det känns så tryggt och härligt!
Är så glad att ha henne som vän! <3
Vi var också sociala med Isabelle och Lovisa, och dom är också grymt fina! <3



Vad ska ni hitta på på nyårsafton allihop? :)
Jag och Felicia söker ett härligt gäng att dela kvällen med!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0