Ellan och Emelie på vilda äventyr

Idag åkte jag till Byske för att spendera dagen med Emelie, och vi hade skoj!
Kollade på "Ett livsverk" filmen med Björn Gustafsson och jag höll fan på att pissa på mig av skratt då de visade klippen från programmet morgonsoffan då han är Benjamin! xD
 
http://se.youtube.com/watch?v=VQvUpdPVfAc  Har ni lite tid så kolla in den här; speciellt den röda bollen! xD

http://se.youtube.com/watch?v=ZKVHY8bjIw4&feature=related Observera hans blick i bergochdalbanan i denna xD

Fan vad jag skrattade idag och som jag skrattar nu! Bara för att "Benjamin" är så grym på att INTE visa känslor ;)

Sen så kollade jag och Emelie även på gamla bilder på oss och vår klass bland annat... och då skrattade jag ännu mer så jag fick ont i hela magen! Men om skratt förlänger livet så är blir jag nog minst 100 år! Tack Emelie <3

I sista sekunden bestämde vi oss också för att åka till stan och se på Alice,Kevin och Robin från Idol :)
Det var jäkligt mycket folk så man stod hur trångt som helst och jag svettades floder xD
Men jag fick iallafall se "min" Kevin i verkligheten! Han sjöng grymt och hade perfekt utstrålning!
En riktig stjärna :D
Robin och Alice var inte heller tokiga!

Lägger nog in bilder sen, för tillfället funkar det ej! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0