Flyktsoda ta mig i laaaaaaaaand

Jag hoppas att intresseklubben antecknar så vilt så att pennorna glöder då jag säger att det är"Flyktsoda" som går på repeat på min dator nästan hela kvällarna!^^

Iallafall, överlag har dagen varit dålig, eftersom jag fortfarande är sur på mig själv efter gitarrspelningen!
(måste ge upp med att hacka på mig själv nu förresten!)
Och skoldagen var jobbig, ska fortsätta med NOprovet imorgon för att tiden inte räckte till för att bli klar, sen så har jag franskaprov till imorgon (som jag fick igår! Taskig lärare eller vad?) och så ska jag ha muntlig redovisning på engelskan på fredag....Jag känner mig begravd i skolarbete! Men försöker tänka att jag snart blir uppgrävd, på fredag närmare bestämt!

Min eftermiddag var dock jättehärlig! Var på stan med Emelie och Soffe <3
Vi fikade på Waynes och hann prova massor med roliga, snygga och fula mössor innan Soffes lilla parvel (Arvid)
slutade skolan och de gick iväg för att köpa julklappar till sina föräldrar på egen hand så jag och Emelie fortsatte vår egen jakt bara vi två. Och det spårade totalt ur för oss! Det var underbart att få skratta så mycket när jag känt mig så nere tidigare på dagen. Emelie var superflum och jag med!

Men självklart var jag tvungen att vara klumpig några gånger.... jag råka spruta parfym i ögat på mig själv på Åhlens (Det sveed :]) och sen när jag stod i kö på The body shop så trodde jag att Emelie stod precis bakom mig, så jag började skämta och snacka med den jag TRODDE var Emelie.... Tyvärr så visade sig "Emelie" vara en tant  i medelåldern som skrattade gott åt mig, expediten verkade också väldigt road xD Bra att man kan få nån att skratta iallafall xD
Tack för ikväll iallafall tjejor <3

Det som icke var kul på schtaan var att jag upptäckte att jag hostar och spottar upp blod!
Först blev jag typ skräckslagen och trodde att jag fått tuberkolos! xD
Sen förstod jag att jag nog bara är förkyld och har sabbat halsen genom torftig hosta

Dagens filosofiska fråga: (Har jag i dag snott från filmen "Vuxna Människor" för att jag gillar kommentaren.)

"- Pappa, hur länge är man död?





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, inatt så vaknade jag av att jag kände något rinna i halsen och imorse så var det blod i min ena näsborre xD haha :P

konstig förkylning nu, är iallafall hemma, mår ****

2008-12-11 @ 12:57:29
URL: http://lowan.devote.se
Postat av: emelie

hehe, börjar skratta bara jag läser det du skrivit :D

2008-12-11 @ 16:25:19
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0