Fredagkväll!

Nu är det helg! Tjalalalalalaaaaaaa.... känns underbart!
Och så är jag lycklig för vårt internet funkar! Har typ varit helt desperat senaste dagarna, började nästan grina i onsdags då det lagga ihop... lite pinsamt så jag förstår att jag har blivit för nördig men, haha.
(Kanske mest för att jag saknade att skriva med nån på msn...)

Sen så fick jag MVG på svenska-delen på USA-arbetet! Wiehoo!
Och så har Maja fått sin Alexander.... <3 Åh jag är så jävla glad för deras skull! :D
Dagen har alltså varit väldigt kanon!

Fast lite jobbigt har det varit... jag slits åt två olika håll känns det som,
jag hatar att ta hemska beslut... men det måste väll iochförsig alla göra ibland...

Jag kommer överleva iallafall! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0