Glömde nämna luciacupen!

Kan inte glömma att tacka;

Amanda
Antonia
Ebba
Ewe
Lisa
Johanna
som jag fick äran att spela i samma lag som igår och hade jättekul tillsammans med! :D

Vi vann iallafall en match! <3
Skälet till att det inte blev fler vinster berodde nog på den klantiga målisen.... JAG! xD
Ja ni hörde rätt! Jag var målis eftersom jag var förkyld och inte kunde springa så mycket!
Trots några otroligt klumpiga missar så är jag ändå ganska så nöjd med mig själv,
jag räddade iallafall några skott och vårt lag hade aldrig tränat tillsammans innan så vi var kanske inte jättesamspelta... men vad gör det egentligen då vi hade så grymt kul!? :D
Ingenting! Vi gjorde det till en rolig grej och det är då det viktigaste! <3

Sen skiter jag i alla som tyckte vi var helt puckade i huvet för att vi inte hade så mycket kläder på oss! xD
Jag hörde då ingen klaga på Baywatch-gänget, var de bara för att de är killar eller?

Iallafall, ha en mysig natt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, du ägde Ellan ^_^

2008-12-14 @ 12:02:54
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0