God Jul! <3

Trodde ej att det skulle bli något inlägg idag, men eftersom syrran haffade datorn så måste det ju vara rättvist
så jag tog den också!

Julafton idag!!! :D Fast den tyvärr började ganska tråkigt för min del...

Gissa vad ärkeklanten Ellan gör?!? Jo, tappar digitalkameran i golvet så den pajar :(
Ingen i min family blev direkt happy! Syrran klagade, mamma suckade och pappa muttrade någonting om "och vad kostade den där då...?"

Så jag hade äckligt dåligt samvete typ i en timme innan det släppte...
Självklart förlät alla mig snabbt som attan, men jag förlät inte mig själv så fort!
Det var så grymt klumpigt av mig! :(

Men jaa, julafton gick vidare!
Jag fick rätt mycket saker, mer än vad jag trott från början ;)
Kläder, biljett till hockeymatch, böcker, 2 skivor, massa godis mm.... :D

Mest glad blev jag över samlingsskivan med Ebba Grön!!! Wiehooo! :D

Var dessutom jättemysigt att bara vara med familjen även om pappa drog massa snuskiga skämt hela tiden som han tyckte var sååå kul xD (ingen annan förutom mormor tyckte samma!)

Bra att mormor var bättre, hon är en fräsig lady ;) <3



"Tomtig" bild på mig själv!

Ha en fortsatt julig kväll! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0