Historien upprepar sig...

Jag börjar vänja mig vid att det är såhär varenda söndagsnatt, sömnlöst!
Känns som jag är extra filosofisk just på dessa veckodagar och inte kan somna pga allt som jag tänker på...

Hur stänger man på lättaste sätt ner hjärnan? xD
Skulle vara rätt så behändigt för mig!
Det känns bara jobbigt att tänka ju...!
På liv, död, kärlek och andra "klassiska" och tillika extremt irriterande grejer

Har nån ett bra tips till bättre sömn så är det bara att kommentera!

Nu ska jag göra ett nytt försök till att sleepa!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Drick en energidryck xD

Hehe, nä, jag vet inte, jag har oxå ganska svårt att sova på söndagar /=

2008-12-15 @ 17:59:42
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0