Ibland vill jag verkligen inte vara jag!

Jag har bestämt mig nu!
Jag missar allt det roliga, men jag är ärlig mot mig själv och mitt samvete.
Och viktigast; Jag är rättvis om jag stannar hemma!

Nu kanske inte nån fattar vad jag snackar om, men de är ett kompisproblem...
Egentligen om jag tänker efter så är det inte riktigt mitt bekymmer men jag är ändå inblandad, och det är lättast om jag gör som jag bestämt mig för.
Ibland hatar jag att vara jag, för att jag så ofta är så mesigt snäll, gillar inte den sidan av mig själv! :(

Men men, nu försöker jag tänka positivt! :)
Idag på tandregleringen så sa tandläkaren att jag  inte behövde räls för mitt bett var "normalt",
bara att jag troligen skulle få nånting litet som ska fixa till mina snea framgaddar :P

Imorgon är det teateravslutning; Ska bli tråkigt att inte träffa dem på en månad :(


Gammal bild men^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0