Inget tåg i munnen

Jag var på besök hos farbror tandläkaren idag och jag fick ingen räls, istället en plastgrej som jag ska ha i käften när jag sover.
Men den känns helt konstig, eftersom den är utformad efter ett "normalt" bett och mina tänder står galet, så den passar inte alls och det ser jättefult ut xD Men meningen är att den ska tvinga mina tänder att bli rakare, om det funkar vill säga för jag fattar ärligt talat inte hur det ska göras!

Jag hoppas verkligen att INGEN kommer se mig i den här saken någonsin (förutom tandläkarn då....!)
Ser ut som om jag försöker svälja en genomskinlig dildo! Haha xD

Fast på ett sätt känns det lite sorgligt att mina tänder ska justeras... för på nåt sätt så gillar jag ändå mina tänder ibland, de är lite charmiga just för att de inte är raka överallt xD
(kanske bara jag som tycker det men... skit samma ;)!)


Första gången jag lägger ut en så kallad "tandbild" frivilligt på mig själv xD
Udda är jag ibland, men ändå glad!

Jag är faktiskt på jäkligt gott humör för tillfället!
Kanske beror det på allt härligt folk i julshowen?!
Premiär imorgon imorgon och skitnervöst, men vi har iallafall varandra <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, julshowen !! :D

Kul det ska bli (=

2008-12-17 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0