Man kan inte lyckas jämt

Fast jobbigt var det eftersom jag tränat så grymt mycket!
Just ja vad pratar jag om? Jo min musikuppspelning (från helvetet xD)

Det gick åt fan helt enkelt! Jag var så grymt nervös och även fast jag hade spelat både "Don't look back in anger" och "Stand by me" hyfsat felfritt i entrehallen en kvart tidigare så fixade jag det inte bra när den viktigaste stunden var inne :(

Kjell pratade massor om att han "Hade väntat sig mer av mig, att han trodde att jag skulle "blomma ut" i år och bli riktigt bra för han trodde att jag hade potential, jag som verkade vara så musikalisk mm" Och det känns ju lagom kul att höra när man redan sitter där och slår på sig själv :/

Är så besviken över mig själv! Kunde jag inte bara ha spelat det utan fel så de hade låtit lite proffsigt? Istället satt jag där med pionrött face och skakiga fingrar som tog fel ackord hela tiden...

Vill inte älta mer, då blir det bara värre och det är knappast funny för dom som faktiskt orkar läsa mina klagomål

Hoppas jag kan skrapa ihop ett VG åtminstone, för han tyckte jag sjöng bra iallafall! :)

Dagens filosofiska fråga: Visst räknas gittar som "spel", då kanske jag får tur i kärlek? xD








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0