Nyårslöften

Har ni klurat ut några löften inför nästa år?

Jag har funderat på om jag ska ha några eller ej...
och jag tror att jag ska skriva ner några och se om jag lyckas hålla dem!
Fast å andra sidan så kommer jag ju ha mål detta år hursomhelst och det är ju åndå skönt om jag bara skulle ta dagen som kommer och inte sätta krav på mig själv, men vafan jag tror jag gör det ändå ;P

Ett vanligt löfte som går bort direkt är att sluta äta godis, det är bara att inse faktum för mig,
det kommer aldrig gå! xD

* Sova mer! (senaste månaden har jag varit en levande död... nästan)
* Fortsätta träna på gitarren
* Uppskatta mina medmänniskor oftare
* Uppskatta mig själv oftare
* Göra mitt bästa för att 2009 ska bli ett fantastiskt kul år! :D

(*och sen ett till som är hemligt)

Såja, jag kom typ på 8000 löften men de här är de viktigaste tror jag,
och nu är de nerskrivna så jag kan gå tillbaka och kolla dem senare :)

Vare sig med löften eller inte gott folk, så önskar jag er en god natt!


Gillar den här bilden!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gott Nytt år <3<3<3

2008-12-31 @ 12:12:41
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0