Och härmed passerade ännu en dag i mitt liv...

Och jäklar vad det lät deppigt! xD
Men ni kan vara lugna, jag är och har varit på topphumör all day long faktiskt,
inget depressivt beteende på mig! (Förutom att jag sög totalt på innebandyn idag, missade alla pass och eftersom vi är med de galet sporttokiga A:arna kände jag mig ännu risigare)

För tillfället sitter jag och lyssnar på def lepards "Pour some sugar on me" den är skön, fast jag undrar vad sångaren drömmer för erotiska drömmar för att hitta på den texten? haha xD

Ikväll har jag försökt plugga på SO men provet kommer nog gå åt skogen, tycker det både är svårt och tradigt med att skriva om hur Sverige styrs, men ändå viktigt såklart....
Också har jag spelat gitarr! Tyvärr så kommer jag ingenstans med låten jag försöker skriva... har ingen inspiration nästan, men det ska nog lösa sig.

Dagens filosofiska fråga: Hur tackar man nej till något när man vet att personen kommer bli sårad?
Dagens filosofiska fråga 2: Varför är det i typ 90% fall som den man gillar inte gillar en tillbaka?

(Vi diskuterade kärlek idag i klassen litegrann det är därför jag börjat fundera)

Nu blev detta väääldigt långt, och ointressant, bäst att sluta alltså!

Hoppas du haft en härlig dag!

Var bara tvungen att lägga in en egobild också, haha xD





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är intressant ellan !

Du skriver bättre än många andra =)

2008-12-09 @ 10:17:05
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0