See you soon


Hallå alla fräscha människor!

Det är galet mycket snö idag! Pappa tyckte att jag var lite efter som inte sett det igår men jag blickade inte ut en ändå gång genom fönstret då tror jag xD Snacka om slö luciadag jag hade!

Denna dag var dock inte lika trög för min del, har hunnit både helgjobba och varit i stan.
I Skellefteå kollade jag runt i affärer och så käkade familjen middag på Kriti!
Det var jättemysigt förutom att jag var så trött så jag trodde jag skulle däcka i tallriken och att sällskapet bredvid oss hade en liten pojke som lekte monster och skrek under hela middagen xD Men han var mest söt, och den som lyckades hålla mig uppe! (Fast jag fick en ganska stark känsla av att jag aldrig kommer att skaffa barn, haha xD)

Hm... hände det når mer i min värld idag? Njaa... förutom att jag köpte en nu BH? xD
(Väldigt intressant för alla att veta men men.....)

Och just ja, jag hann spana in lite av reprisen av Idol-finalen, då Kevin vann!
Jag har ju inte ens nämnt det här på bloggen jag som är galet imponerat av denne Kevin Borg!
Och framförallt hur fina han och hans tjej är tillsammans!
Började nästan böla för att jag blev så rörd då han sjungit klart vinnarlåt ich bara skrek ut "Jag älskar dig Sofia"...

Och ja, jag vet att jag är en lättrörd människa! :D

GRATTIS. Kevin Borg tog hem förstapriset med god marginal. Nu tar verkligheten vid.
Denna kille har verkligen "DET"!!!

Dagens flosofiska fråga: Varför är det så svårt att få in i skallen att man duger som man är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0