Tomtedag och trötthet







Idag va det tomtedag på skolan och här är några bilder därifrån!
(Och som ni ser så var alla rätt positiva till temat, utom Vicke som var lite irriterad som ni märker xD)

Egentligen var inte jag så uppåt heller, har blivit väldigt förkyld :(
Och så är jag så trött och måste jag gå och lägga mig tidigare egentligen, men jag fastnar framför datorn nästan varje kväll :]
Idag hade jag inte tänkt skriva så långt så att inte mina läsare hinner bli gråhåriga innan de läst till punkt!

Imorgon ska jag spela på Luciacupen om jag inte mår sämre!

So long - hålig kalsong!

Dagens filosofiska fråga:
Är kärleken verkligen meningen med livet?


Kommentarer
Postat av: emelie

maja med sina dvärg friends! <3

2008-12-11 @ 18:57:21
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0