Rubriktorka!

Ellan the halstablett-knarkare är här igen! Watch out!^^

Skoldagen var väldigt härlig, jag tränade julshow hela dagen!
Fast jag börjar bli nervös; Vi visar upp den på torsdag!!! Fast som den teaterapa jag är så längtar jag till det.
Lite hektiskt att vi har tre uppvisningar på samma dag, men ändå kul, då kommer vi komma upp i varv!

Snackade även med min käre vän Felicia i telefon nyss! Härligt!
Och om prick en vecka återvänder hon till Norrland, ska bli superroligt att träffa henne igen,
jag har saknat henne så mycket <3



Och här slänger jag in en bild på snyggingen ;)


Dessutom så skrev min söta Soffe denna dikt till mig idag xD <3




Kåtbocken under granen står
och slickar välföraktat dina lurviga lår
han tar av dina tomtekläder
och byter ut dem mot en piska av läder
du njuter när han närmar sig din dyngsura "kloak"
han smeker dig och trycker upp sina fingrar i din bruna bak
du skriker som en grisekno
att du vill ha något större uppkört
han tar förhastat en sko
och pumpar på upprört
din röv blir spräckt och det sprutar blod
men julbocken fortsätter och det kommer en bajs-flod

Efter denna årliga jultradition brukar du inte må så bra...
men du delar endå ut julklapparna som du ska
och jag älskar dej mer och mer, da för da <3


God Jul Älskling :] :*



Haha visst var den fin? :]
Kanske lite brutal, men jag gillar den ändå!
För den är mycket poetisk och jag älskar rimmen ;)
Jag blev typ rörd då jag fatta att hon skrivit den speciellt till mig :]
Du är så speciell och underbar!
Tack Soffe<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0