Hade lite trist så de fick bli en liten lista...

Namn: Elisa (föredrar Ellan som jag "hetat" sen 1:an)
Födelsedag: 3 april
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Blont
Längd: 1,66 och  en halv (och den halvan är GRYMT viktig! xD)
Högerhänt/vänster: Högerhänt
Stjärntecken: Vädur
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Nej för de har aldrig gift sig trots 25 år ihop i samma hushåll
Helgdag: Lördag <3
Årstid: Våren, precis innan sommaren då jag vet att jag har så mycket härligt framför mig :)

HAR
DU NÅGONSIN
Varit kär: Jo, faktiskt några gånger...
Blivit dissad/sviken : Jo,men inte alltför mycket vilket glädjer mig
Skolkat: Inte en hel lektion... men jag "går på toa" rätt ofta
Sovit utomhus: I tält hell yeah!
Sett en död människa: aldrig i verkligheten, som tur är
Använt droger: Jo jag är värsta missbrukaren! eller så inte....
Retats: Vill svara nej, men svaret är ja

THIS OR
THAT

Cider/Öl: Oj... cider är nog godare
Pepsi/coca: Tycker inte om kolsyrat :(
Kärlek/sex: Kärlek... tror jag iallafall ;)
Jordgubbar/blåbär: Båda! Eller blåbär! man får ju sån fin färg i munnen :D
Kött/veg: Kött (fast har börjat fundera över att bli vegetarian)
Tv/film: Film tror jag
MTV/vh1: ?

SENASTE DU
Skrattade: Idag
Grät: Igår då en vän sa en fin sak till mig <3
Filmen du såg: Mordet på orientexpressen
Tuggade tuggummi: Oj... länge sen... kanske i fredags tror jag
Drog ett skämt: Hm... kommer inte ihåg
Sjöng en sång: Jag och Thåström ylade högt ikapp på Flyktsoda denna afton

HAR DU UNDER DEN SENASTE

MÅNADEN
Druckit alkohol: Nej
Rökt: Nej
Tagit droger: Nej
Kysst någon: Nej (tyvärr :])
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Nej
Sovit bredvid någon av samma kön: Nej
Bakat: Nej

Jävlar så mycket nej det blev här xD
Vad ska jag dra för slutsats av det:
Jag kanske behöver en fin kille som både kan tänka sig att bli pussad på OCH dela samma säng som mig!?
(sen kanske även baka, supa,röka och droga med mig? xD)
Kan bli svårt att hitta nån med den viljan... men men :P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är din skostorlek 3 april..? xD

Jag fyller år 13 april så du är bara ett år och tio dagar äldre än mig ^^

2008-12-26 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0