Vad är det för fel?

Igår var jag dödligt trött men somnade inte förrän halv 2... sen vaknade jag halv 5 igen av att jag fick hostattack!
Fan så arg jag blir på mig själv! För självklart har jag varit ungefär lika pigg som en döende snigel idag...
ska gå och försöka sova någon timme efter jag skrivit detta har jag tänkt...
Om jag kan vill säga! :(
Jag tänker way to much!

Är även lite orolig för att bli magsjuk för att min kära lillasyrra spydde i morse,
som tur är verkar det vara över nu, tur!
 Jag har inte spytt under hela högstadietiden och vill gärna slippa det resten av livstiden!

Fan vad jag klagar på denna blogg!
Jag lovar att nästa inlägg bara ska innehålla positivitet! :D

Bara 2 dagar kvar till julshowen! Jäklar jag börjar bli nervös redan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas du kommer börja må bättre!! <3

2008-12-16 @ 16:57:30
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0