Varför?

Jag är nu fri från skola och allt ansvar som följer med den i hela 3 veckor nu!
Känns som en sten har lyfts från mina axlar, samtidigt som jag blev väldigt nöjd över mina betyg!

Men trots det så känns allt så himla jobbigt för mig just nu :/
Känns som om mina batterier är fullkomligt urladdade och jag är halvdöd inuti...
Jag är så trött så jag inte orkar någonting, och jag har inte känt hunger på två dagar
(jag som brukar äta som en häst!)
Vars är mitt pigga jag? Känns som om jag är fullkomligt otrevlig, dryg och efter mot alla i min omgivning för att jag känner mig så knäpp... och så vill jag ju inte att det ska vara såklart!
Vill ju vara härlig mot dem som jag själv tycker är härliga och bryr mig så mycket om! Men jag är bara helt... knasig?

Vill ju räcka till för alla fast jag kanske egentligen inte orkar! :/ <3

Men alla mina vänner ska veta hur mycket ni betyder för mig! Alla fina komplimanger jag fick idag,
hjälper mig verkligen att stå upp! Tack! <3 Började fan böla av det fina Emelie skrev till mig, det betyder så otroligt mycket, bara så att du vet!
(Dessutom verkar det som att en speciell kille flyttat in i mina tankar och inte har någon lust att försvinna ut därifrån... en jäkligt fin person dessutom! :] Och vad är jag i jämförelse? En satans tråkig och dryg sate :/ Bäst att jag försöker att inte tänka på det)

Tror verkligen jag behöver detta lov nu för att "ladda upp" mig själv igen! :)
Sen så kommer Felicia hem på söndag, och hon har en märklig egenskap att alltid få mig på gott humör hur nere jag än är! <3 :)

Förlåt för att min blogg förvandlats till klagomur!

Lova mig nu allihopa att ha ett fantastiskt jullov!!! :D
Det förtjänar ni som fan! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaha, vilken kille? ; )

2008-12-20 @ 15:14:27
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0