"Your computer may have crashed..." OSV... :(

Igår när jag satt och nördade dator som vanligt så slocknade bara skärmen ner helt plötsligt!
När jag startade förstod jag att datorn tydligen har kraschat! :(
Tänkte bara säga det så att inte någon tror att jag bara dissade eller blockade när jag försvann från msn igår...
så var absolut icke fallet! Hade ju en rolig konversation :)
Och troligtvis kommer jag vara utan dator närmaste tiden... *suck*

Önskar mig en välfungerande dator i julklapp nu!

Hoppas alla därute som läser det här har det bra och så får vi höras när jag kommer tillbaks!

Stor Kram! <3

(Lånar skolans och ev.kompisars dator tills vidare...)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blir inte förvånad om den här datorn också kraschar snart !

2008-12-13 @ 10:51:40
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0