Hej alla fina

Hoppas det är fint med er,
sitter här framför datorn och lyssnar på Jason Mraz, det jäkla geniet!
"All I really wanna do is to love you...."
sjunger han för tillfället och jag brölar med i texten som en liten Ferdinand på grönbete,
lycklig av texten ;)

Hade tänkt göra teknikarbetet klart men då blev det självklart datorkrångel så jag inte kan öppna dokumentet,
och det ska självklart vara underbart välskrivet och duktigt inlämnat imorgon,
jävligt typiskt....

For inte på träningen för att jag hade tänkt plugga och för att mina lår känns som en pensionärs eftersom jag slet ut mig själv på springrunda igår i skogen, har match på lördag.



Längtar efter Jimmy så det nästan gör ont!!! <3<3<3

Ha en härlig kväll alla därute!

Nu ska Ellan plugga lite engelska...

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0