Bilder från idag


Jag idag (känner mig nästan tvungen att lägga ut en "dagens outfit" även fast ordet låter så töntigt xD)


Klänning, halsduk, bolero från HM (REA!) och skor från Din sko)

Jag och syrran diskuterade mina klädesinköp i eftermiddags:
Jag: - Och när jag såg den där lila boleron så ville jag ha den! Den matchade perfekt till den gröna klänningen! :D
Syrran: - Ofta matchar?
Är det jag som har konstig syn på färg?? Skitsamma, I like it ;)


Hon sitter på min rumsdörr för att hon är GRYM!

Imorgon ska jag till stan och utnyttja ett presentkort jag fick förra julen xD
På massage! Ska bli väldigt nice!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

kanske borde starta en modeblogg? :D



asså jag har inte fått ett sommarjobb där :/

2008-10-30 @ 21:32:49
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0