Dags att ta en trip till Johnny Blunds place

Imorgon ska jag och mamma till stan och fixa leg åt mig
Hihi, det känns typ... vuxet XD
Nej kanske inte men det kan ju vara bra att ha, men jag ser inte framemot det,
lyckas alltid bli så risig på kort, kanske för att jag alltid ser lite risig ut?
Hoppas inte på det, haha...

Är ganska pissed på mina känslor och hormoner,
kan jag aldrig gilla "rätt" kille?
Blir alltid krångel och missförstånd i mitt såkallade "kärleksliv"
Men men, så säger nog de flesta så jag är nog inte ensam :)


Nu ska jag pömsa... Dröm sött, vakna blött!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Joo, nog blir du fin :)

...

Haha xD

2008-10-30 @ 10:05:40
Postat av: pappa persbrandt

du är för osäker ellan ;) ibland är det bara bäst att köra på och hoppas på det bästa :)



ONT: du blir säker fin(på bilden).

2008-10-30 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0