Godmorgon godbit ;)

Sitter framför datorn iklädd morgonrock, dricker te och lyssnar på parkens
"Jag har varit vilsen Lisa" Det är något speciellt med den låten, kan inte lyssnas sönder!

Känner inte för att göra någonting, är slö som fan!
Men ärligt talat, det är jäkligt skönt att inte göra ett jota ibland :)

Har inga direkta planer för dagen, förutom att fara ut och springa...
Usch! Jag fasar för tanken! Min kropp är för tillfället helt ur form som en gammal tants efter en månads förkylning...
Men men, jag SKA göra det, det känns ju alltid bra direkt efter då man återhämtat sig och innan
träningsvärken sätter in! Jag hejar på mig själv.

Just nu är jag helt alone, förutom en snarkande hund några meter bort.
Har nog inga direkta tankar på att vara social heller, jag tycker om att vara ensam då och då :)
Och det passar väldigt bra såhär på lovets första dag, wiehoo!
Skriver kanske något mer sen! Ha det gött!

 Oh NO! Jag tor jag är beroende^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0