Iallafall kul att någon gillar mig, i detta fall en gammal gubbe xD

Var på stan idag med morsan och köpte skor, klänning halsduk och kofta i kuliga färger.
Bestämde dock att det fick bli de sista klädesplaggen jag köper till mig själv innan jul,
jag slösar för mycket pengar.

Iallfall, när jag kom in på Vintergatan satt det en man i typ 70årsåldern på en stol i entren.
"Hej, så fin du är idag!" Sa han bara rakt ut till mig som om vi kände varann bra
"Tack" sa jag bara och blev ändå rätt glad, trots att han var så gammal


Sen inne på HM träffade jag även Anton, Jesper, Jossan och Erika och snackade med dom,
och direkt efter att dom for sprang jag på en gammal teaterkompis, Stina, och sen även Lovisa och Jessica, kul att vara social med andra personer än morsan, fast hon är ju inte helt knasig xD
Vi två fikade på lilla Marie sen, det var hur mysigt som helst där!

Lägger kanske ut lite bilder på vad jag köpte sen om jag orkar ;)

Förresten; Jag borde typ vinna nobelpris  i att skriva längst om helt ointressanta saker xD
Jag uppskattar verkligen dem som faktiskt orkar läsa vad jag skriver!
                                                                                                                                   Ha det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0