På tal om jobb... xD

Jag och Jacke pratar om hur det skulle gå om vi utbildade oss till fritidsledare...

JAG:

Hahahaha xD läskigt nog: JA! :D
- Jaa ungdomar, dagens sysselsättning blir grupporgie på golvet..
(jag hoppas vi "mognar" lite tills dess) ;)

JACKE:
"hahaha!
jaa asså, årets undersökning på oskulder i byskeskolan är minimalt :O
nästa varenda en förlorade oskulden på ungdomsgården så kallad "impuls" detta ska vara de 2 fritidsledarna jakob&ellans fel.
vad vi ska göra åt detta är fortfarande okänt xD
nått sånt kanske ellr XD???

JAG:
"Haha årets rubrik i Norra västerbotten 2020! :D
hahahaha :D xD verkligen nåt sånt! xD

JACKE:
hahaha! youandme babe ;) lets rock impuls ungdomsgård xD

JAG: Hell Yeah! :D

Så kan det låta när jag och Jack diskuterar yrkesval! xD

idag 13.24  

Kommentarer
Postat av: emelie

haha :D



tack du med ellan! :D

2008-10-29 @ 14:21:37
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0