Slut på en (mest) trevlig dag

Hej allihopa!
Hoppas ni är glada och pigga! :)
Min dag har varit bra, kände det redan i morse att jag vaknat på rätt sida.
Kanske för att det var sista dagen innan lovet? Säkert ;)
Även fast dagen började med franskaprov så kändes allt positivt, provet var lättare än jag trott.

På eftermiddagen var det gymnasieinfo på Kaplan,
var rätt intressant men gjorde bara allting klurigare och svårare för mig! Vafan ska jag gå? :O
Efter vi varit färdigt där gick jag och några andra brudar ner på stan och kollade lite i affärer men några for efter ett tag. Kvar var Soffe, Johanna,Helenah och jag så vi bestämde oss för att fika nånstans.
Hotell Victoria blev det till slut och det var riktigt mysigt att sitta där och snacka samtidigt som man kollade ut på den fina utsikten över stan ;) Tack tjejer, det var en trevlig eftermiddag med er!

Klockan sex började teatern, det är alltid roligt! :D fast idag hade jag rätt mycket problem med min rolltolkning :/
När jag kom hem blev det House på tv och nu datorn.
Sitter för tillfället och funderar över mitt jävla gymnasieval.
Känner typ mest för industri, bara för att göra något annorlunda än vad jag är van vid?
Haha men ärligt talat tror jag inte jag skulle passa som det XD
inte ni heller troligtvis!

Imorgon är det looooov och sova hur länge som helst! Hoppas du får ett par härliga dagar!

(Såg en glimt av planetens vackraste människa idag! Utseendet och utstrålningen är det finaste jag sett i hela mitt liv, jag skojar inte! Skulle vara kul att lära känna och se om personligheten är lika perfekt som utstrålningen skvallrar om. Men ärligt talat så tror jag inte det kommer bli så, sådan tur har jag förmodligen absolut inte!
Det är nog bäst att jag ger upp!)


Bilden ovan: Föreställer mig glad och osminkad en solig dag i September

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0