10 timmar till skola :(

Hej!

Jäklar, jag har inte gått för att sleepa än... kommer somna sent... men men, jag orkar nog skola ändå ;)
Det var visst ingen träning idag xD
Jag fick reda på det halvvägs till Drängsmark så jag följde med farsan till stan där vi handlade och hälsade på min kusin Martin och hans tjej Helena i deras nya lägenhet :) Det var kul att träffa dem!
 Martin till vänster här! :)

När vi var där kom jag på att tjejen som är inneboende i vår lägenhet flyttar ut den sista Maj...
Det är ju bara lite mer än en månad kvar ju! Då får vi börja göra i ordning den så att jag kan flytta in! :D
Ska bli superkul att ha en egen lägenhet :D Blir bara  väldigt mycket ansvar, men jag hoppas jag kommer fixa det bra! :) Ser jättemycket fram emot att få inreda eftersom jag fått ihop en del money vid det här laget :)

nu ska jag ringa älsklingen :]

Kramhej

Kommentarer
Postat av: Erika Otter

Åhw tack Ellan! har du fått dig in? :)<3

2009-04-20 @ 10:35:15
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0