April April ...

Hallåjsan :)

Har ni blivit lurade idag? ;)
Jag har faktiskt klarat mig från det!
Även fast Victor försökte övertala mig om att han skulle bli pappa snart i säkert 10 minuter ^^
När jag sa att det var den sämsta lögn jag hört sa han bara att
"Äh, dig kan man ju lura i vadsomhelst annars! ^^"
Jag är faktiskt ganska lättlurad...
bla så luradeJohanna och Jossan i mig att Tärnaby är en Ö i tärnabysjön! xD
Och jag var helt fascinerad ända tills de avslöjade det för mig en kvart efter ^^
Ibland är man smart! xD

Skoldagen kändes lång öven fast den var kort ^^
Spelade in mobbingfilm och pluggade kemi för fulla muggar!
Jag tycker inteom min roll i filmen, hon är verkligen äckligt elak! :(
men men, de är rätt intressant att spela henne ändå.

Sen jag kom hem har jag fortsatt plugga NO (kemi.... varför måste jag kunna vad en atom väger? xD), franska och lite HK... sen så har jag städat, promenerat med min söta syster, pratat med Felicia en stund och... inget mer ^^

Ska börja avrunda det här inlägget för jag har tänkt duscha innan jag somnar...
Och ringa Daniel! :]
Jag tycker han kan skaffa pengar till mobilen snart så han kan ringa mig också! :]
Jag tycker inte om att vara den som än ringer vem det än är till, känns alltid som att jag stör ^^
Aja, han verkar då bli glad oftast då jag slåt en pling, förutom kanske då jag väcker honom ;)

Dröm sött! :D

Kommentarer
Postat av: *

inse att alla älskar dig, för du är bäst

2009-04-02 @ 21:22:31
Postat av: Nils Lundgren

Man var ju tvungen att tvärnita i slutet av backen i Tärna innan man åkte ner i vattnet :D :D :D

2009-04-08 @ 20:14:00
URL: http://lundgrennils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0