Att äta eller inte äta... ananas?!

God kväll! :)

Danne och jag hade värsta telefondiskussionen tidigare ikväll kring pizzan Hawaii ^^
Den har sen tidernas begynnelse varit min absoluta favorit och min åsikt är att det är ett guds underverk att sätta ananas på pizzan!
Daniel påpekade dock att alla italienska pizzabagare gråter av förtvivlan varje gång de ser en Hawaii-pizza.
Haha mina två kärlekar Hawaii och Daniel verkar inte alls gå ihop, Damn!
Under samtalet kom jag att tänka på hur olika vi människor tycker om olika saker, och jag kom fram till att det är rätt så fräsigt även om det ibland kan leda till oanade kamper xD
Haha jag fattar inte ens varför jag skriver om det här xD kan bero på att jag är så trött att jag snart faller ihop ^^
Bäst att sova tror jag (A)
Godnatt!
Visst vattnas det i munnen älskling? :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0