Banan, bratwurst och just det! Musik!

Heej :)
Rubriken kan nog sammanfatta min kväll ^^
Var på Rocktour i Skekraft arena all night long så känner mig förjäkligt sliten nu :P
Första timmarna var rätt så tröga tyvärr :P Jag var trött, hungrig, det första bandet var inte så uppiggande och jag fick en stark Danne-saknar-attack :( (som förövrigt hållit i sig hela kvällen :P)

Men men, efter jag gått till Shell med Soffe och beställt in en Bratwurst-meny ( xD) samt lyssnat på lite niceigare musik så blev min inre stämning lite bättre :) Det blev ju inte sämre med trevligt sällskap som soffe,arvid,linnea,my,mathilda,johanna,carro,jocke,linus m.fl :) Tackar tackar till er!
Själva musiken då? Jag gillade Renegade 5 atenhårt, synd att jag inte hört dem tidigare! HEAT var helt okej, Dead by April överraskade mig väldigt positivt, Mustasch var fantastiska och Dia Psalma som jag främst var där för att se..?
De började jättebra men i mitten hörde man ungefär ingenting av sången så det sabbade mycket :( Men i slutet drog de till med kanontriolåtarna "Tro rätt tro fel" "Elsa" och min personliga favorit "Luft" och då ägde de totalt! :)

Jag orkar inte skriva mer ingående nu :] är så dödligt trött :]
Ha en härlig söndag allihopa!

kramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0