Glöm inte att du äger!

Godmorgon snyggingar! :)

Har försökt ändra lite på min blogg som ni kanske sett... de går väl.. sådär ^^?
Aja, lite ändring blir det iallafall :)
Sista dagen på lovet ska jag ägna åt helgjobb, träning och så tänkte jag gå igenom franskaprovet som vi har nästa tisdag.

Jag har tänkt jättemycket på det här med mitt gymnasieval¨också.
Samhälls eller Musik/Teater?
Teater skulle vara superkul men jag är rädd att jag lessnar på det om jag även ska fortsätta spela på fritiden också som jag verkligen vill och absolut tänker göra! Dessutom så kan man inte läsa franska på teater, vilket suger :P
Jag har ganska lätt för att läsa språk och tänkte at det därför kunde vara smart att välja t.ex samhälls:språk om jag ändå har lätt för det, sen så ger ju språk så mycket meritpoäng till högskola också... men samhälls är som nian tre år till...
och jag gillar teater...Det är inte lätt!!!


Aja, Adjö kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tycker att du ska ta det du tycker om att göra dvs teater och sånnt. Man får nog inte mer jobb för att man väljer te.x samhälls . Men det är ju ifs bra om du ska gå högskola..men jag tycker du ska välja det du tycker om och de som är roligt,annars blir man inte lika peppad på att gå gymnasiet ju :)

2009-04-20 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0