Hemma... en tisdag!

Heej :D

Känns lite knas att vara hemma idag... brukar ju annars flänga runt i estetiska programmets lokaler vid denna tidpunkt och playa teater och skratta med resten av mina vänner i teaterapsflocken... :]

Men nu är jag hemma ändå... och vad har jag gjort ikväll?
Målat naglarna, spanat på One three hill och snackat lite med Danne innan han skulle ge sig in i WoW-världen :)
Alltså, jag har inte gjort mycket alls!
......................................................Men det är så galet skönt!

Funderade en minut eller två om jag skulle ge mig ut på en löprunda ikväll men det la jag snabbt ner!
jag tränade ju både igår och i förrgår... nu får det räcka på några dagar! ^^
Min kropp går sönder av all tränng? (A)
Haha... önsketänkande på hög nivå! xD
Jag är inte en sportig person :P
Efter att detta inlägg är färdigt så ska jag skriva en filmrecension till engelskan.. drygt... men sen är jag klar med allt skolarbete innan påsk! :D:D:D

Kanske blir en liten promenad såhär på tisdagskvällen också :)

Jag har varit lika glad idag som jag var igår, även fast min katt pissade i min garderob igår xD
Jag var INTE glad då... men det har gått över nu ^^


Bara för att Soffe är så otroligt underbar så tillägnar jag henne en bild! :]

Jag önskar dig en mysig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Sandström

snygg bild :D

2009-04-09 @ 19:46:25
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0