I'm still standing

Hello :)

Träningen gick ganska hyfsat... eller mest dåligt egentligen xD
men jag försöker verkligen tänka positivt! :]
Jag tycker det är jättekul med fotboll, men jag känner mig inte alls lika säker i det som jag gör när jag t.ex står på scenen och spelar teater, även om jag är jättenervös då också men :P
I teater släpper spänningarna, i fotboll hakar jag upp mig så mycket om jag gör ett misstag att jag hellre sitter kvar på bänken än fortsätter kämpa. Tyvärr är jag en sån som ger upp lätt! :(

Någon som har ett bra tips på var man kan beställa ett ton med jäklaranamma? :]

Men men... i förra inlägget glömde jag tacka My igen för det fina linnet jag fick idag! Tack babe det var jättefint! :D <3


Idag har jag varit superpepp på musik/teater hela dagen förövrigt :]
Ska sova nu...eller snart... det är som ett måste att ringa Daniel varje kväll,
jag är beroende av honom och behöver åtminstone en liten dos varenda dag!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0